20.1.26
ימי ג' | 16:00-20:15
9 מפגשים
הבינה המלאכותית משנה את עולם העסקים ואת הדרך שבה צרכנים מתחברים למותגים. כדי להוביל בארגון, מנהלי שיווק ומנכ"לים חייבים להצטייד בהבנה טכנולוגית ואופרטיבית גבוהה ובחשיפה לתכנים עדכניים וחדשניים.
התכנית מקנה כלים עכשוויים לקבלת החלטות עסקיות, יוזמה ואיתור הזדמנויות שיווקיות חדשות, ומספקת את הנדרש לפיתוח אפקטיבי של המערך השיווקי והתקשורתי בארגון.
הערה חשובה: התכנית מיועדת למנהלי שיווק, פרסום ומדיה בארגונים, סטארטאפים ומשרדי פרסום.
אסטרטגיה עסקית, שיווקית ותקשורתית ▪ ניתוח שוק ומודלים עסקיים ▪ הגדרה ומדידה של KPI
מחלקת השיווק ותפקידיה ▪ בניית תכנית GTM ▪ אסטרטגיה וטכנולוגיות שיווקיות.
סטוריטלינג ▪ פרסום מבוסס שיווק ▪ תכנון וניהול קמפיין
הקורס תוכנן במיוחד עבור:
בסיום הקורס, המשתתפים יוכלו:
"קיבלתי המון מידע מועיל על שיווק, פרסום, שיווק דיגיטלי, שימור לקוחות, והרבה נושאים שחשובים לי בעסק שלי ובחיים בכלל."
"קורס ניהול השיווק הינו יחודי, מעניק ומרתק. מאפשר הכרות ולימוד מפי מנהלי שיווק בכירים בחברות המשפיעות במשק, מרכז את עיקרי הנושאים באופן יחודי"
"קורס שיווק בעולם החדש כלל תכנים רבים ומגוונים מדיסיפלינות שונות מרביתם היו מאוד רלונטיים ומעניינים עבורי, העישרו את הבנתי בתחום ותרמו לי גם בתובנות חדשות המרצים היו מאוד מקצועיים הן בתכנים שהעבירו והן בדרך ההצגה"
הצעד הבא בקריירה שלך מתחיל כאן